Πολιτική Επιστροφών

Δικαίωμα Επιστροφής / Αντικατάστασης

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
  • Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2541400273 ή στο mail [email protected], προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί χωρίς δακτυλιές πάνω στο ασήμι, με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά, πλην του ποσού του ΦΠΑ, που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον :

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως χειροποίητα αντικείμενα, ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν φέρει καμιά φθορά στα μέρη του προϊόντος, δεν φέρουν δακτυλικά αποτυπώματα επάνω στο ασήμι και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος “Silver’s Moda” και οι ετικέτες του προϊόντος.
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς.
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.

Το κατάστημα “Silver’s Moda” δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα “Silver’s Moda” έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.